czwartek, 9 października 2014

Wasze latorośle Drodzy Blogerzy - "Szkice z życia. Antologia Opowiadań"

I zakończyłem czytać wstrząsające, wzruszające i ciekawe Wasze opowiadania :-)

Niewątpliwie wszyscy macie talent, a mam na myśli takie nazwiska jak:

  • Agnieszka Gil,
  • Jan Antoni Homa
  • Maria Izabela Fuss
  • Piter Murphy,
  • Olaf Tumski,
  • Alicja Minicka
  • Victor Orwellsky
  • Agnieszka Nietresta-Zatoń
  • Katarzyna Warpas
  • Aleksandra Kocianowska
  • Magdalena Żerek,
  • Miłośnik Miłości
  • Dagmara
  • Marzena Tokarska
  • Danuta Awolusi
  • Dorota Szczepanik
  • Katarzyna Maczyk
  • Justyna Karolina Gałązka
  • Aurora,
  • Małgorzata Rybarczyk-Bończak
  • Justyna Gul
  • Roman Monkiewicz,
  • Agnes A. Rose
  • Agata Adelajda Kołodziejczyk
  • Dorota Kamińska,
  • Agnieszka Steur
  • Marta Kusz
"Szkice z życia. Antologia Opowiadań" to książka gdzie blogerzy, młodzi pisarze zamieścili swoje opowiadania. Moje ulubione to ciekawa historia bliźniaków w "Samotni z wyboru", świetne spotkanie z Bogiem i podświadomością w "Kobieta, którą nigdy nie będę", zaskakująca "Przystań", o poszukiwaniu Anioła w "Ersatz", historia o guzikach w ..."Pielęgnujmy guziki" czy tajemnicze "Lustro".
Niewątpliwie, mogę wszystkim autorom, pozazdrościć talentu pisarskiego i przede wszystkim inicjatywy - bo nie tak łatwo wydać coś wspólnie.
Może wielu czytających zna to wydanie, ja miałem okazję zapoznać się z tymi opowiadaniami dopiero teraz. Jednak co się odwlecze to nie uciecze i jedno pozostało mi zrobić... prześledzić każdego z autorów ;-)
W poszukiwaniu oczywiście kolejnych ciekawych opowiadań!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz